Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 9 Aug 2024 12:33:57 +0300

Tere!

Tartu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/04929 
aadressile Tartu maakond, Tartu vald, Lammiku küla, 22215 Lammiku-Lähte 
tee// Sojamaa küla, Sojamaa keskus 1// 23// 6// Sojamaa teelõik L1// L2// 
L6, Tartu maakond, Tartu vald, Lammiku küla, 22215 Lammiku-Lähte tee// 
Sojamaa küla, Sojamaa keskus 1// 2// 23// 6// Sojamaa reoveepuhasti// 
Sojamaa teelõik L1// L2// L6// Soojamaa (Veetorustik, 
Kanalisatsioonitorustik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27072383>  (menetlus nr: 
431895), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 19.08.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Vallavalitsus) või menetleja (KADRI TATTAR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister